Tık var kazanç yok Adwords
8
●299
- 19-11-2018, 13:36:51Arkadaşlar bir kaç haftadır reklamlara tık alıyorum ama kazanç 0. Hepsi Google Adwords üzerinden gelmiş. Adwordsü engellemeli miyim sizce? Sadece bugün 5 tık gelmiş kazanç yok
- 19-11-2018, 13:40:08Adword'ü engelleme çünkü reklam gelirinin %95 den fazlası adwords'ten gelir.bugraunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerleyen saatlerde düzelir diye umuyorum. - 19-11-2018, 13:46:49Valla hiç bilgim yok. Eskiden Adwordsün müşteri hizmetleri vardı telefonda. ADS olunca kaldırdılar heralde ulaşamıyorum.ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam hiç iletişime geçmedim. Bir kaç haftadır böyle ama bazen 1 kuruş veriyor 7 tıklamayaLZY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 19-11-2018, 14:39:36Hocam tık alan reklamlar hangileri ? Bağlantı birimi reklamı mı ?bugraunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2018, 15:32:45Çoğunlukla bağlantı alıyor ama klasik reklamlarda da tıklama oluyor.miranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2018, 08:59:33Hocam bağlantı birimleri reklamları ilk tıklamada kazanç sağlamıyor. Okuyucu bağlantı birimi reklamını tıkladığında konu ile ilgili sayfaya yönlenir. Açılan bu sayfada ilgili reklama tıklarsa kazanç olur. Açılan sayfada reklama tıklamazsa kazanç olmaz. Bu durumda tıklama görünür ama kazanç olmaz. Bundan kaynaklı.bugraunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)