Arkadaşlar bir kaç haftadır reklamlara tık alıyorum ama kazanç 0. Hepsi Google Adwords üzerinden gelmiş. Adwordsü engellemeli miyim sizce? Sadece bugün 5 tık gelmiş kazanç yok