Arkadaşlar bir kaç haftadır reklamlara tık alıyorum ama kazanç 0. Hepsi Google Adwords üzerinden gelmiş. Adwordsü engellemeli miyim sizce? Sadece bugün 5 tık gelmiş kazanç yok
Adword'ü engelleme çünkü reklam gelirinin %95 den fazlası adwords'ten gelir.
İlerleyen saatlerde düzelir diye umuyorum.