ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten Adwords'ü engelleyemiyorsunuz diye biliyorum. Yanılıyor muyum ?
Valla hiç bilgim yok. Eskiden Adwords’ün müşteri hizmetleri vardı telefonda. ADS olunca kaldırdılar heralde ulaşamıyorum.
LZY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense ile iletişime geçtiniz mi
Hayır hocam hiç iletişime geçmedim. Bir kaç haftadır böyle ama bazen 1 kuruş veriyor 7 tıklamaya )