Zaten Adwords'ü engelleyemiyorsunuz diye biliyorum. Yanılıyor muyum ?
Valla hiç bilgim yok. Eskiden Adwordsün müşteri hizmetleri vardı telefonda. ADS olunca kaldırdılar heralde ulaşamıyorum.
adsense ile iletişime geçtiniz mi
Hayır hocam hiç iletişime geçmedim. Bir kaç haftadır böyle ama bazen 1 kuruş veriyor 7 tıklamaya

)