• 18-06-2008, 15:36:56
    #10
    bence de orta da indiregandi durumu var. hani düşünmeden edemiyor değilim bu şekil anlatılıyor forumda neyse ama tanıdım arkadaşlarım bile yıllardır ufak ödemelerini aldıgında bir sorun yaşamıyor ne zaman hitleri artsa aşırı derecede hesapte 3-6k arası para biriktirince (ödeme bekletme olayı) çat diye banlanıyor elemanlar. Anlamış değilim ve her seferinde de cevap şudur ;

    " bizim hizmeti durdurma silme gibi yetkimizi saklı tutarız."

    aha açıklama bu şekil.
  • 18-06-2008, 15:37:21
    #11
    geçen ayki biriken 500 usd i büyük ihtimalle alabilirsiniz.
  • 18-06-2008, 15:38:35
    #12
    ayın 23-24 sini geçseydik alman için ihtimal olurdu erken banlamışlar..Ödemeyi alabileceğini tahmin etmiyorum..

    İnşallah alırsın emeğine yazık..

    Edit: banlansanda arama kutusu çalışır..
  • 18-06-2008, 15:40:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sahiden şu banlanan siteyi biz de görsek yani..
  • 18-06-2008, 15:48:47
    #14
    banlanangenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz bir mesajla banlanan ve geçmiş ay ödemelerini alan oldumu aranızda?
    Geçen aylarıda almıyorsun.Aynen Başıma geldi600$
  • 18-06-2008, 15:59:25
    #15
    Bu tür durumlarda aslında googlenin eksi tarafı olarak gördüğüm şey, banlan hesabın neden banlandığının açıkça yazılmaması, daha önceden yazılmış bir birinin kopyası olan mesajlar gönderiyorlar. Oysaki sebebi açıkça yazsalar biz webamstırlar adsense konusunda daha bilinçlenebiliriz.

    Arkadaşım sana geçmiş olsun diyorum, forumda banlanma durumunda yapılabilecek şeyler hakkında bazı konular var onları incelemeni öneririm. Eğer sebepsiz yere banlandığını düşünüyorsan açıklayıcı ve detaylı bir mail at googleye, mail içeriğinde pub kodunu ve muhtemel olarak neden dolayı hesabının banlandığını buna karşı neler yapabileceğine vs. yer ver, bir süre bekle eğer attığın mail tatmin edici ise olumlu yada olumsuz olarak sana mutlaka dönerler.
  • 18-06-2008, 16:22:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Günde 1000$ ın üzerinde adsense geliri olan siteleri biliyorum ve ödemelerde en ufak sorun yaşamıyorlar. Google çok düzgün şekilde işliyor ve siteleri kontrol ediyor. Banlananlarsa hep masum olduklarını iddia ediyorlar işin komik yanı.
  • 18-06-2008, 16:23:23
    #17
    kardeş üstüne bi bardak soğuk su iç , kötü olmuş google fazla para olan hesapları böyle indiriyo herhalde. geçmiş olsun
  • 18-06-2008, 16:30:45
    #18
    Siteniz nedir acaba pm olarak bildirebilir misiniz ? sitenizi incelemek istiyorum geçen yıl bende yüklü kayıt etmiştim sadece sitenizi incelemek istiyorum sorunun ne olabileceği hakkında