bence de orta da indiregandi durumu var. hani düşünmeden edemiyor değilim bu şekil anlatılıyor forumda neyse ama tanıdım arkadaşlarım bile yıllardır ufak ödemelerini aldıgında bir sorun yaşamıyor ne zaman hitleri artsa aşırı derecede hesapte 3-6k arası para biriktirince (ödeme bekletme olayı) çat diye banlanıyor elemanlar. Anlamış değilim ve her seferinde de cevap şudur ;
" bizim hizmeti durdurma silme gibi yetkimizi saklı tutarız."
aha açıklama bu şekil.