ayın 23-24 sini geçseydik alman için ihtimal olurdu erken banlamışlar..Ödemeyi alabileceğini tahmin etmiyorum..

İnşallah alırsın emeğine yazık..

Edit: banlansanda arama kutusu çalışır..