Bu tür durumlarda aslında googlenin eksi tarafı olarak gördüğüm şey, banlan hesabın neden banlandığının açıkça yazılmaması, daha önceden yazılmış bir birinin kopyası olan mesajlar gönderiyorlar. Oysaki sebebi açıkça yazsalar biz webamstırlar adsense konusunda daha bilinçlenebiliriz.

Arkadaşım sana geçmiş olsun diyorum, forumda banlanma durumunda yapılabilecek şeyler hakkında bazı konular var onları incelemeni öneririm. Eğer sebepsiz yere banlandığını düşünüyorsan açıklayıcı ve detaylı bir mail at googleye, mail içeriğinde pub kodunu ve muhtemel olarak neden dolayı hesabının banlandığını buna karşı neler yapabileceğine vs. yer ver, bir süre bekle eğer attığın mail tatmin edici ise olumlu yada olumsuz olarak sana mutlaka dönerler.