ADsense REHBerLİği YapıLIr
43
●2.830
- 13-06-2008, 20:50:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende dananısman istiyorum 70k sitem var.
referans istiyorum =) - 13-06-2008, 20:57:38ya gene bir saf arkadaşımız konu açmış salak saçma söylenmiş.
o kadar iyiysen ne kadar kazanıyorsun. eğer iddaa lı olsan buradaki insalara öğretip gelecek paraya umut bağlamazdın yani
ki millete dalga konusu doğdu bide sen gidip şimdi pm ile ücrette verirsin
- 13-06-2008, 21:12:11ne diye üstüne gidiyorsunuz anlamıyorum, istemiyorsanız güvenmiyorsanız iş yapmazsınız kendisiyle ama bu size konusunu baltalama iznini de vermez. google adsense bölümünü ilgili görmüş buraya yazmış yetkili birisi taşıyabilir heralde. referansıydı, güvenilirliğiydi vesairesini birlikte çalışmak isteyen arkadaşlar düşünsünler.
- 13-06-2008, 21:13:31artist - rep vermiş.

bende aynen iade ettim kendilerine.
hayır birisini bulacak kandıracak sonra sonra dolandırıldım konuları falan türeyecek - 13-06-2008, 21:17:21Baştan Sona Okudumda Gerçekten Yazık Dalga Geçen Arkadaşlar Var Yazıkki Ne Yazık R10 Nerelere Gelmiş Artık Anti r10 Siteleri Açılmaya Başlandı Hep Bu Davranıslarınız Yuzunden Gıdın Dalganızı Geyık Bölumunde Gecın Bıraz Saygınız Sevgınız Olsun Insanların Gözunde Daha Fazla Kuculmeyın.
Yası 17 Olabılır Isterse 15 Olsun Bunun Size Dalga Geçme Hakkı Tanıdığını Hiç Zannetmiyorum.
Tertemiz Bir R10 İçin Uğrasacagınıza Siz Yaşasın Anti r10 Diye Haykırıyorsunuz Acıyorum Dalga Geçen Arkadaşlara.
Geyik Bölümüne Gidinde Biraz Stresını Orada Atın. - 13-06-2008, 22:57:24Üyeliği durdurulduSayın r10 yetkilileri ben bu konun abartıldığını düşünüyorum. Çünkü herkez düşünceme göre herkez birbirini rezil etmek için bu güzelim sitede mesaj yazıyor tabi herkez den kastım bu site üyelerinin hepsi değil ama bir çok dalga geçen arkdaşımız var ben mesajımda da belirttiğim gibi sadece amatör arkdaşlarımızı belirli bir seviyeye getirmek için rehberlik etmeyi düşünüyorum. bunu söylediğimi bile bile hala bazı arkdaşlarımız bu konuyu abartıyor.
Şunuda belirtmek isterim ki; bende bu büyük küçük yazma olayı daha önceden kazanılmış kötü bir alışkanlıktır.
Bu yazımda ise böyle bir hata yapmamaya çalıştım.
Belki mesaj sayım az belki silver yada gold üyeliğim yok belki itrader puanım az bunları göz önünde bulunarak lütfen davranışa girmeyin bu özelliklere ticaret yaparken bakmanıza devam etmenizi istiyorum.
Sayın r10 üyeleri ve yetkilileri lütfen biraz anlayış duymanızı istiyorum.
