Baştan Sona Okudumda Gerçekten Yazık Dalga Geçen Arkadaşlar Var Yazıkki Ne Yazık R10 Nerelere Gelmiş Artık Anti r10 Siteleri Açılmaya Başlandı Hep Bu Davranıslarınız Yuzunden Gıdın Dalganızı Geyık Bölumunde Gecın Bıraz Saygınız Sevgınız Olsun Insanların Gözunde Daha Fazla Kuculmeyın.
Yası 17 Olabılır Isterse 15 Olsun Bunun Size Dalga Geçme Hakkı Tanıdığını Hiç Zannetmiyorum.
Tertemiz Bir R10 İçin Uğrasacagınıza Siz Yaşasın Anti r10 Diye Haykırıyorsunuz Acıyorum Dalga Geçen Arkadaşlara.
Geyik Bölümüne Gidinde Biraz Stresını Orada Atın.