• 01-07-2017, 11:15:58
    #10
    Siz normal mobiller de görmesin sorun olmaz mı diyorsunuz?

    Çözülemeyen şu, normal mobil cihazla girdiğimde adsense gözükecek.
    Webviev ile mobil cihazla girdiğimde gözükmeyecek.

    Yani kullanıcının mobil cihaz mı webviev mi olduğunu çözüp kapatacak sistem yok.

    Masaüstünde reklam olsun, mobilde olmasın ya da dilediğim reklam olsun derseniz şu kod bileşensiz işinizi görür:

    <?php if(wp_is_mobile()) : ?>

    MOBİLDE GÖZÜKECEK KOD, YA DA GÖZÜKMEYECEKSE BOŞ BIRAKIN

    <?php else: ?>

    MASAÜSTÜNDE GÖZÜKECEK KOD YA DA GÖZÜKMEYECEKSE BOŞ BIRAKIN
    <?php endif; ?>

    Bu kodla ben her türlü ayarlamayı yapıyorum ve oldukça başarılı. Bileşen nedenli yavaşlık olmuyor.

    Bileşen ile yapacaksanız bu işin piri:

    https://tr.wordpress.org/plugins/advanced-ads/

    Sınırsıza yakın opsiypon vardır. Mobil, pc, tablet gösterimi yer bölge vb vb..
  • 02-07-2017, 00:29:09
    #11
    Spectral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Artık web siteme adsense kodlarını ekledim. 3 adet reklam birimi ve 2 adet bağlantılı reklamlar şeklinde.

    Lakin, sitemin webview şeklinde android uygulaması var, onda da admob reklamları var.

    Uygulamayı açtığımızda hem AdMob hem Adsense gözüküyor ki sanırım bu bir politika ihlali. Dolayısıyla, Adsense'den ne tür bir ayar yaparsam, adsense reklamları mobilde görünmez?

    Teşekkürler.

    Not: Forumu aradım ama cevap bulamadım.
    hocam hazır aynı anda 2sinide deneyeni bulmuşken sorayım
    adsense to ve admob to oranları nasıl %de olarak?
    + adsense tbm ve admob tbm nasıl?
  • 02-07-2017, 01:04:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hazır aynı anda 2sinide deneyeni bulmuşken sorayım
    adsense to ve admob to oranları nasıl %de olarak?
    + adsense tbm ve admob tbm nasıl?
    Hocam bir kaç gün sonra paylaşayım. Daha derli toplu olur. Daha bugün eklediğim için şimdi yanıltabilir...
  • 03-07-2017, 01:41:16
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admobu kapat.
    Blogger sitem için webview düşünüyorum, o nedenle webview'e admob eklemediğimiz sürece adsensenin görüntülenmesi sorun çıkarmaz değil mi?
  • 03-07-2017, 02:06:33
    #14
    Hayır problem olmaz. Admob ile adsense webviewde aynı anda olursa sorun olur.
  • 03-07-2017, 03:10:25
    #15
    KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır problem olmaz. Admob ile adsense webviewde aynı anda olursa sorun olur.
    Kesin bilgi deÄŸil mi hocam?

    Ek olarak webviewde adsense ile startapp kullanımı için ne dersiniz?
  • 03-07-2017, 04:25:32
    #16
    Hem admob hem adsensenin aynı anda kullanıldığını başkasından öğrendim ve kendimde aylardır kullandım. Politika uyarısını sadece geçiş reklamını yanlış koyduğum için aldım. Onun dışında ihlal almadım. Bilginiz olsun.
  • 03-07-2017, 04:34:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem admob hem adsensenin aynı anda kullanıldığını başkasından öğrendim ve kendimde aylardır kullandım. Politika uyarısını sadece geçiş reklamını yanlış koyduğum için aldım. Onun dışında ihlal almadım. Bilginiz olsun.
    Nasıl yani hocam, her kafadan bir ses çıkıyor valla kafayı yiyeceğim artık.

    Örneğin, WebView uygulamama AdMob entegre ettim, adsense değil. Fakat; sitemde de Adsense var. Dolayısıyla, webview uygulamamdan siteye giren kişiler hem Adsense hem Admob aynı anda görüyor. Bu problem değil, öyle mi?
  • 03-07-2017, 05:15:34
    #18
    Spectral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam, her kafadan bir ses çıkıyor valla kafayı yiyeceğim artık.

    Örneğin, WebView uygulamama AdMob entegre ettim, adsense değil. Fakat; sitemde de Adsense var. Dolayısıyla, webview uygulamamdan siteye giren kişiler hem Adsense hem Admob aynı anda görüyor. Bu problem değil, öyle mi?
    Hocam geçmiş konularıma bakarsınız aynı konuyu ben de açtım ben de araştırdım aylar öncesinde. Yok politika ihlali olur yok şimdi olmazsa sonra ban yersin falan dendi. Ama ben açmadan önce birkaç ay zaten kullanmıştım bir sorun olmamıştı. Kafama takıldığı için açmıştım konuyu. Biri bana dedi ki "ben 4 aydır kullanıyorum sorun olmadı" dedi. Ben de bir daha da üstüne düşmedim. Hatta bir ara biri geçiş reklamını süreli yapmıştı benim uygulamanın yasakmış o yüzden reklamlarım durduruldu admobda. Admob yöneticilerinden Batu Beyle mailleşmelerimiz oldu "şöyle koyacan böyle koyacan reklamları" dedi. Adsense yasak olsa zaten söylerdi kaldır diye. Dediklerini yaptım tekrar açıldı. Yani hem adsense hem admob kullanıyorum ben. Adsense benim de değil, olmadığı için başkasının kodlarını kullanıyorum. Gelirlerimin de %70 i admob %30 u adsenseden geliyor. İkisinden de vazgeçmedim.
    Yani işin özeti webview uygulamada sıkıntı olmadı ben de 7 aylık uygulamada. Hatta -reklamı kapat- şeklinde bir reklam türü var gazisoftta. Her sayfa yenilemede webview ya da mobil de çıkıyordu. İyi para bırakıyordu. Ancak reklam çok olunca kullanıcılardan şikayet alınca kaldırma kararı aldım. Ancak konu içinde adsense reklamları duruyor.
    Ben benim olayı anlattım. Karar tabi ki senin. Ancak webview de adsense reklamını göstermeden yapabiliyorsan yap derim. Çok bir kazancı olmadığı için aklında soru kalmaz. Ben de öyle yani. Adsense 0,08- 0,10 iken admob 0,20-0,25 arası oynuyor. Çok konuştum sanırım