Siz normal mobiller de görmesin sorun olmaz mı diyorsunuz?
Çözülemeyen şu, normal mobil cihazla girdiğimde adsense gözükecek.
Webviev ile mobil cihazla girdiğimde gözükmeyecek.
Yani kullanıcının mobil cihaz mı webviev mi olduğunu çözüp kapatacak sistem yok.
Masaüstünde reklam olsun, mobilde olmasın ya da dilediğim reklam olsun derseniz şu kod bileşensiz işinizi görür:
<?php if(wp_is_mobile()) : ?>
MOBİLDE GÖZÜKECEK KOD, YA DA GÖZÜKMEYECEKSE BOŞ BIRAKIN
<?php else: ?>
MASAÜSTÜNDE GÖZÜKECEK KOD YA DA GÖZÜKMEYECEKSE BOŞ BIRAKIN
<?php endif; ?>
Bu kodla ben her türlü ayarlamayı yapıyorum ve oldukça başarılı. Bileşen nedenli yavaşlık olmuyor.
Bileşen ile yapacaksanız bu işin piri:
https://tr.wordpress.org/plugins/advanced-ads/
Sınırsıza yakın opsiypon vardır. Mobil, pc, tablet gösterimi yer bölge vb vb..
Aynı anda Admob ve Adsense, lütfen yardım!
18
●2.426
- 02-07-2017, 00:29:09hocam hazır aynı anda 2sinide deneyeni bulmuşken sorayımSpectral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense to ve admob to oranları nasıl %de olarak?
+ adsense tbm ve admob tbm nasıl? - 02-07-2017, 01:04:57Üyeliği durdurulduHocam bir kaç gün sonra paylaşayım. Daha derli toplu olur. Daha bugün eklediğim için şimdi yanıltabilir...Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2017, 01:41:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Blogger sitem için webview düşünüyorum, o nedenle webview'e admob eklemediğimiz sürece adsensenin görüntülenmesi sorun çıkarmaz değil mi?KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2017, 03:10:25Kesin bilgi değil mi hocam?KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ek olarak webviewde adsense ile startapp kullanımı için ne dersiniz? - 03-07-2017, 04:34:30Üyeliği durdurulduNasıl yani hocam, her kafadan bir ses çıkıyor valla kafayı yiyeceğim artık.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örneğin, WebView uygulamama AdMob entegre ettim, adsense değil. Fakat; sitemde de Adsense var. Dolayısıyla, webview uygulamamdan siteye giren kişiler hem Adsense hem Admob aynı anda görüyor. Bu problem değil, öyle mi? - 03-07-2017, 05:15:34Hocam geçmiş konularıma bakarsınız aynı konuyu ben de açtım ben de araştırdım aylar öncesinde. Yok politika ihlali olur yok şimdi olmazsa sonra ban yersin falan dendi. Ama ben açmadan önce birkaç ay zaten kullanmıştım bir sorun olmamıştı. Kafama takıldığı için açmıştım konuyu. Biri bana dedi ki "ben 4 aydır kullanıyorum sorun olmadı" dedi. Ben de bir daha da üstüne düşmedim. Hatta bir ara biri geçiş reklamını süreli yapmıştı benim uygulamanın yasakmış o yüzden reklamlarım durduruldu admobda. Admob yöneticilerinden Batu Beyle mailleşmelerimiz oldu "şöyle koyacan böyle koyacan reklamları" dedi. Adsense yasak olsa zaten söylerdi kaldır diye. Dediklerini yaptım tekrar açıldı. Yani hem adsense hem admob kullanıyorum ben. Adsense benim de değil, olmadığı için başkasının kodlarını kullanıyorum. Gelirlerimin de %70 i admob %30 u adsenseden geliyor. İkisinden de vazgeçmedim.Spectral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani işin özeti webview uygulamada sıkıntı olmadı ben de 7 aylık uygulamada. Hatta -reklamı kapat- şeklinde bir reklam türü var gazisoftta. Her sayfa yenilemede webview ya da mobil de çıkıyordu. İyi para bırakıyordu. Ancak reklam çok olunca kullanıcılardan şikayet alınca kaldırma kararı aldım. Ancak konu içinde adsense reklamları duruyor.
Ben benim olayı anlattım. Karar tabi ki senin. Ancak webview de adsense reklamını göstermeden yapabiliyorsan yap derim. Çok bir kazancı olmadığı için aklında soru kalmaz. Ben de öyle yani. Adsense 0,08- 0,10 iken admob 0,20-0,25 arası oynuyor. Çok konuştum sanırım