KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admobu kapat.
Blogger sitem için webview düşünüyorum, o nedenle webview'e admob eklemediğimiz sürece adsensenin görüntülenmesi sorun çıkarmaz değil mi?