Hem admob hem adsensenin aynı anda kullanıldığını başkasından öğrendim ve kendimde aylardır kullandım. Politika uyarısını sadece geçiş reklamını yanlış koyduğum için aldım. Onun dışında ihlal almadım. Bilginiz olsun.
Nasıl yani hocam, her kafadan bir ses çıkıyor valla kafayı yiyeceğim artık.
Örneğin, WebView uygulamama AdMob entegre ettim, adsense değil. Fakat; sitemde de Adsense var. Dolayısıyla, webview uygulamamdan siteye giren kişiler hem Adsense hem Admob aynı anda görüyor. Bu problem değil, öyle mi?