Hem admob hem adsensenin aynı anda kullanıldığını başkasından öğrendim ve kendimde aylardır kullandım. Politika uyarısını sadece geçiş reklamını yanlış koyduğum için aldım. Onun dışında ihlal almadım. Bilginiz olsun.