• 26-01-2017, 15:44:35
    #10
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni temayı bu yüzden kullanmıyordum gecen ay sonunda zorunlu kıldılar mecbur yeni temaya geçiş yaptık. eski tema daha iyi idi
    Sayım olayının temayla bir ilgisi yok.
  • 26-01-2017, 15:47:29
    #11
    ramanujan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayım olayının temayla bir ilgisi yok.
    Var gibi duruyor çünkü bilgisyardan girdiğimde kazanç gözükmüyor ancak mobilden baktığımda eski tema ile görüntüleniyor orada kazançları düzgün sayıyor bir tuhaflık var gibi
  • 26-01-2017, 15:49:38
    #12
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var gibi duruyor çünkü bilgisyardan girdiğimde kazanç gözükmüyor ancak mobilden baktığımda eski tema ile görüntüleniyor orada kazançları düzgün sayıyor bir tuhaflık var gibi
    İlgisi yok... Web'de sayıyor mobilde saymıyor ya da tam tersi gibi bir durumu kimsenin yaşadığını sanmıyorum. Sonuçta hangi arayüz olursa olsun hepsinin kodlarında ana datayı çekme işlevi vardır. Sayım datasında hata varsa arayüzün ne suçu var?
  • 26-01-2017, 17:20:49
    #13
    Ben kafadan atmıorum mobilden girdiğimde düzgün saymıştı oyuzden oyle dıyorum şuanda sorun düzeldi mobilde gördüğüm miktar var şuanda
  • 26-01-2017, 18:00:58
    #14
    Mobil arayüz ve klasik arayüzler adsense de farklı çalışmakta. Mobil'de ne kadar kzandığımızı görebiliriz ama klasik görünüme geçince donmuş kazançları görebilirsiniz. Bu devamlı oluyor zaten. Yeni bişey değil.