Var gibi duruyor çünkü bilgisyardan girdiğimde kazanç gözükmüyor ancak mobilden baktığımda eski tema ile görüntüleniyor orada kazançları düzgün sayıyor bir tuhaflık var gibi
İlgisi yok... Web'de sayıyor mobilde saymıyor ya da tam tersi gibi bir durumu kimsenin yaşadığını sanmıyorum. Sonuçta hangi arayüz olursa olsun hepsinin kodlarında ana datayı çekme işlevi vardır. Sayım datasında hata varsa arayüzün ne suçu var?