Mobil arayüz ve klasik arayüzler adsense de farklı çalışmakta. Mobil'de ne kadar kzandığımızı görebiliriz ama klasik görünüme geçince donmuş kazançları görebilirsiniz. Bu devamlı oluyor zaten. Yeni bişey değil.