UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni temayı bu yüzden kullanmıyordum gecen ay sonunda zorunlu kıldılar mecbur yeni temaya geçiş yaptık. eski tema daha iyi idi
Sayım olayının temayla bir ilgisi yok.