• 06-05-2008, 14:05:56
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ah. akıllanmayacaksınız.
    O çakma sitende sanırım zengin olma hayalleri kuruyorsun ama nafile.
    Daha çok yırtarsın kendini çoook.
    İmzanda güzelmişti don kişot Google'dan dilencilik
    Boş Adamlar Boş Laf Ederler.
    Bu Ülkede Dilenciler Benim Gözümde Halkı Sömüren Dolandırıcılar Karsısında Daha Degerliler.
    İmzamdaki İfadenin Zati 0-6 Yaş Grubunun Anlamasını Beklemiyordum. Şaşırmadım.
    Senin Dilenci Don Kişot Gibi Aşagılamalarına Ragmen Marmara Senin Awatarına Koydugun Gözlüklü Kıro Resmini Koyda R10 Kıro Görsün Azıcık Gülelim Gibi Bir Cewap Wermeyecegim.

    Bırakıyorum Sen Küçüklügünle Kal...

    Saygılarımla Dennishan


    Not:Konu Dışında mesaj Yazılmaması Rica Olunur.
  • 06-05-2008, 14:42:15
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence hiçbir çözümü yok..
  • 06-05-2008, 16:14:36
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çöp site sahibi arkadaşlar akıllarınca sitelerinde bu tür reklam çıkmayınca kendilerini dolar milyoneri olacak sanıyorlar
    Çöp reklamın biri gider biri gelir. Bu işler böyle anam. Kendini paralama boşuna. Çakma sitelere çakma reklam. Im sory.
    Başarılar küçük kahraman.
    adamın biri bir öneri de bulunmuş. doğru yada yanlış.. ama bir modddaki usluba bak!!!

    geçen günde başka bir modda benzeri bi uslub vardı...

    ne oluyo bu modlara baskı altındamısınız çok mu şımardanız.?

    binlerce kişinin derdi olan bir konuda adamın biri doğru yada yanlış bi öneride bulunmuş...

    neden soruna çözüme bulacağına böyle bi uslupla karşılık veriyorsun?

    çok yazık çoookkkk

    bu uslubu kullanan ilk kişinin banlanması gerekirken sonuçta bu uslupla aşağılanan kişi banlanmış bu da daha vahim olanı...

    şeye benzemiş futbol maçında hakem futbolcuya küfrediyor. futbolcuda hakemede küfrediyor. futbolcu kırmızı kart görüyor... hakem pişkin pişkin yoluna devam ediyor!!!!

    helal sana hakem!!!!
  • 06-05-2008, 16:18:04
    #31
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşın konusuna sayın büyük sponsor arkadaş kendine yakışlmayacak kelimeler ve laflar kullanmış diğer arkadaş ban yemiş ve sponsor arkadaş platin üye olduğundan sitede devam etmekte sanırım. r10 yönetiminin politikasını yanlış buldum, sponsor arkadaşın da yeni olabilecek bir webmaster ile deneyimini bir kenara bırakıp bu derece lakayıt konuşmasını da kınıyorum
  • 06-05-2008, 16:33:17
    #32
    çalışmayı devam ettirirsen ilerde pm atarsan sevinirim. güzel projedenemekte fayda var.
    o reklamı yayınlayanlar demiş kaliteli içerikte kaliteli reklam çöplük sitede çöp reklam demiş.
    kalite keywordlarıda kullanıyoruz kaliteli sitelerde de çöp reklamlarını çıkarıyoruz demiyorda çöp siteymiş.
    Bu oluşuma ben katılırım. iyi çalışmalar.
  • 06-05-2008, 16:45:30
    #33
    dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş Adamlar Boş Laf Ederler.
    Bu Ülkede Dilenciler Benim Gözümde Halkı Sömüren Dolandırıcılar Karsısında Daha Degerliler.
    İmzamdaki İfadenin Zati 0-6 Yaş Grubunun Anlamasını Beklemiyordum. Şaşırmadım.
    Senin Dilenci Don Kişot Gibi Aşagılamalarına Ragmen Marmara Senin Awatarına Koydugun Gözlüklü Kıro Resmini Koyda R10 Kıro Görsün Azıcık Gülelim Gibi Bir Cewap Wermeyecegim.

    Bırakıyorum Sen Küçüklügünle Kal...

    Saygılarımla Dennishan


    Not:Konu Dışında mesaj Yazılmaması Rica Olunur.
    arkadaşa bende katılıyorum. ayrıca diğer bi katıldığım arkadaşta Pagan.

    Alıntı
    bu uslubu kullanan ilk kişinin banlanması gerekirken sonuçta bu uslupla aşağılanan kişi banlanmış bu da daha vahim olanı...
    banlanacak birisi varsa bence o Marmara dır
  • 06-05-2008, 16:51:36
    #34
    Büyük balık küçük balığı yuttu

    Bu arada sitelerinizde bu tür reklamları görmek destek olmak istemiyorsanız o reklamları engellemek yerine video reklamlar seçebilirsiniz. Denemekte fayda var.
  • 06-05-2008, 19:38:30
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkettiyseniz orda "keko" tarzında bir ibare vardı ve bende report ettim. Kimsenin kimseyi yuttuğu yok.
    O laf bana söylendi. Laf tartışması yapmak istemiyorum. İsteyen istediğini yapsın. Ben sadece fikirlerimi yansıttım. İşi bilen kişilerde zaten benle aynı fikri paylaşıyor. Oyun, video, mp3, forum, program vb. özgün içeriği olmayan, copy/paste yapan, kendi içeriği özgün olsa bile benzeri binlerce site olan (örnek oyun: oyun siteniz size özgün olabilir ama bundan binlerce var) siteler adsense ile dolar milyoneri olmayı beklemesinler.
    Keşke daha fazla kazansanız, keşke tık başı 10 dolar alsanız. Yapabilecek bişeyim yok. Fikirlerimi söyledim ve hakeret yedim.
    Kolay gelsin.
    Peki ya siz arkadaşın kendisine (don kişot,küçük kahraman) sitesine (çakma) diyerek hakaret etmediniz mi?
    Eh dünya kuralı R10'da da geçerliymiş dostlar...
    Kim bilir iyi bir çocuk olmaya devam ederseniz belki moderatör bile olabilirsiniz.
    Sevgi ve saygı ile...
  • 07-05-2008, 11:45:20
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın biri bir öneri de bulunmuş. doğru yada yanlış.. ama bir modddaki usluba bak!!!
    geçen günde başka bir modda benzeri bi uslub vardı...
    ne oluyo bu modlara baskı altındamısınız çok mu şımardanız.?
    binlerce kişinin derdi olan bir konuda adamın biri doğru yada yanlış bi öneride bulunmuş...
    neden soruna çözüme bulacağına böyle bi uslupla karşılık veriyorsun?
    çok yazık çoookkkk
    bu uslubu kullanan ilk kişinin banlanması gerekirken sonuçta bu uslupla aşağılanan kişi banlanmış bu da daha vahim olanı...
    şeye benzemiş futbol maçında hakem futbolcuya küfrediyor. futbolcuda hakemede küfrediyor. futbolcu kırmızı kart görüyor... hakem pişkin pişkin yoluna devam ediyor!!!!
    helal sana hakem!!!!
    Aynen katılıyorum modun üslubu hatalı ve basit.