Boş Adamlar Boş Laf Ederler.
Bu Ülkede Dilenciler Benim Gözümde Halkı Sömüren Dolandırıcılar Karsısında Daha Degerliler.
İmzamdaki İfadenin Zati 0-6 Yaş Grubunun Anlamasını Beklemiyordum. Şaşırmadım.
Senin Dilenci Don Kişot Gibi Aşagılamalarına Ragmen Marmara Senin Awatarına Koydugun Gözlüklü Kıro Resmini Koyda R10 Kıro Görsün Azıcık Gülelim Gibi Bir Cewap Wermeyecegim.
Bırakıyorum Sen Küçüklügünle Kal...
Saygılarımla Dennishan
Not:Konu Dışında mesaj Yazılmaması Rica Olunur.
arkadaşa bende katılıyorum. ayrıca diğer bi katıldığım arkadaşta
Pagan.
Alıntı
bu uslubu kullanan ilk kişinin banlanması gerekirken sonuçta bu uslupla aşağılanan kişi banlanmış bu da daha vahim olanı...
banlanacak birisi varsa bence o Marmara dır