Farkettiyseniz orda "keko" tarzında bir ibare vardı ve bende report ettim. Kimsenin kimseyi yuttuğu yok.
O laf bana söylendi. Laf tartışması yapmak istemiyorum. İsteyen istediğini yapsın. Ben sadece fikirlerimi yansıttım. İşi bilen kişilerde zaten benle aynı fikri paylaşıyor. Oyun, video, mp3, forum, program vb. özgün içeriği olmayan, copy/paste yapan, kendi içeriği özgün olsa bile benzeri binlerce site olan (örnek oyun: oyun siteniz size özgün olabilir ama bundan binlerce var) siteler adsense ile dolar milyoneri olmayı beklemesinler.
Keşke daha fazla kazansanız, keşke tık başı 10 dolar alsanız. Yapabilecek bişeyim yok. Fikirlerimi söyledim ve hakeret yedim.
Kolay gelsin.
Peki ya siz arkadaşın kendisine (don kişot,küçük kahraman) sitesine (çakma) diyerek hakaret etmediniz mi?
Eh dünya kuralı R10'da da geçerliymiş dostlar...
Kim bilir iyi bir çocuk olmaya devam ederseniz belki moderatör bile olabilirsiniz.
Sevgi ve saygı ile...