• 05-05-2008, 03:44:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çöp site sahibi arkadaşlar akıllarınca sitelerinde bu tür reklam çıkmayınca kendilerini dolar milyoneri olacak sanıyorlar
    Çöp reklamın biri gider biri gelir. Bu işler böyle anam. Kendini paralama boşuna. Çakma sitelere çakma reklam. Im sory.
    Başarılar küçük kahraman.
    Teşekkür Ederim Küçük Asker !!!
  • 05-05-2008, 04:21:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ah. akıllanmayacaksınız.
    O çakma sitende sanırım zengin olma hayalleri kuruyorsun ama nafile.
    Daha çok yırtarsın kendini çoook.
    İmzanda güzelmişti don kişot Google'dan dilencilik
    Marmara anladık sende adwords e veriyorsun o tür reklamlardan takılma gençlere
  • 05-05-2008, 09:24:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çöp site sahibi arkadaşlar akıllarınca sitelerinde bu tür reklam çıkmayınca kendilerini dolar milyoneri olacak sanıyorlar
    Çöp reklamın biri gider biri gelir. Bu işler böyle anam. Kendini paralama boşuna. Çakma sitelere çakma reklam. Im sory.
    Başarılar küçük kahraman.

    Ne bu aşağlayıcı mesajlar
    bu size ve firmanıza yakışmıyor gibime geliyo
  • 05-05-2008, 14:13:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Beyler boşuna yormnayın kendiniz, kurtulamazsınız..
    ancak google bir çözüm bulursa o zaman..
  • 05-05-2008, 14:48:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Öneri yapan arkadaşa katılıyorum. Böyle bir şeyin yani sahte tıklamaların olması lazım zarar etmeleri için...

    Ama bunu siz az kazanıyorsunuz diye değil, bu firmaların çok küçük açıklamalar ile insanları kandırdığını düşündüğüm için söylüyorum. Ben zaten google da denk gelirsem tıklıyorum. Ne kadar zarar ederlerse o kadar kar insanlarımız için.
  • 05-05-2008, 17:31:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle burda yazan büyük arkadaşlar olmaz falan demişler.neden olmasın?olur ama onların işlerine gelmez.enayi çok sana 1 kuruş verir bir salak adam numarasını yanlışlıkla girse 20 ytl alır en az.ee zarar neresinde bu işin.

    yapılacak şey şu:

    1- sitelerinizde bloglarınızda büyük puntolarla bu tür reklamların *********** olduğunu ve numara girilmemesi gerektiğini cebiyle yatıp cebiyle kalkan saf anadolu yiğitlerini uyarmaktır.

    2-bıkmadan usanmadan gezdiğiniz sitelerde bu tür reklamlara tıklamaktır.
  • 05-05-2008, 20:08:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Avea Vodafone 250 Kontör Tanıtım Kampanyası şu siteye bi bakın allah aşkına. resmen dolandırıcılık.sahte yorum yazmış beyfendi.pes yani. oturup googyeye bedava kontör yazıp paralı reklamlara tıklıyorum.bütçeleri bitiyordur değil mi?
  • 05-05-2008, 20:21:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Aşkmetre,kontor veya melodi sitelerinin hepsinin düşük verdiğini nerden biliyorsunuz tik bası 0.25 aldığımı biliyorum
  • 05-05-2008, 20:29:27
    #18
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bu aşağlayıcı mesajlar
    bu size ve firmanıza yakışmıyor gibime geliyo
    Tamamen katılıyorum.
    Koskoca Sponsor yazıyor. bence o yazıya yakışır yorumlar yazılmalı.