öncelikle burda yazan büyük arkadaşlar olmaz falan demişler.neden olmasın?olur ama onların işlerine gelmez.enayi çok sana 1 kuruş verir bir salak adam numarasını yanlışlıkla girse 20 ytl alır en az.ee zarar neresinde bu işin.
yapılacak şey şu:
1- sitelerinizde bloglarınızda büyük puntolarla bu tür reklamların *********** olduğunu ve numara girilmemesi gerektiğini cebiyle yatıp cebiyle kalkan saf anadolu yiğitlerini uyarmaktır.
2-bıkmadan usanmadan gezdiğiniz sitelerde bu tür reklamlara tıklamaktır.