Öneri yapan arkadaşa katılıyorum. Böyle bir şeyin yani sahte tıklamaların olması lazım zarar etmeleri için...

Ama bunu siz az kazanıyorsunuz diye değil, bu firmaların çok küçük açıklamalar ile insanları kandırdığını düşündüğüm için söylüyorum. Ben zaten google da denk gelirsem tıklıyorum. Ne kadar zarar ederlerse o kadar kar insanlarımız için.