Ah ah. akıllanmayacaksınız.
O çakma sitende sanırım zengin olma hayalleri kuruyorsun ama nafile.
Daha çok yırtarsın kendini çoook.
İmzanda güzelmişti don kişot

Google'dan dilencilik
Boş Adamlar Boş Laf Ederler.
Bu Ülkede Dilenciler Benim Gözümde Halkı Sömüren Dolandırıcılar Karsısında Daha Degerliler.
İmzamdaki İfadenin Zati 0-6 Yaş Grubunun Anlamasını Beklemiyordum. Şaşırmadım.
Senin Dilenci Don Kişot Gibi Aşagılamalarına Ragmen Marmara Senin Awatarına Koydugun Gözlüklü Kıro Resmini Koyda R10 Kıro Görsün Azıcık Gülelim Gibi Bir Cewap
Wermeyecegim.
Bırakıyorum Sen Küçüklügünle Kal...
Saygılarımla Dennishan
Not:Konu Dışında mesaj Yazılmaması Rica Olunur.