Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah ah. akıllanmayacaksınız.
O çakma sitende sanırım zengin olma hayalleri kuruyorsun ama nafile.
Daha çok yırtarsın kendini çoook.
İmzanda güzelmişti don kişot Google'dan dilencilik
Boş Adamlar Boş Laf Ederler.
Bu Ülkede Dilenciler Benim Gözümde Halkı Sömüren Dolandırıcılar Karsısında Daha Degerliler.
İmzamdaki İfadenin Zati 0-6 Yaş Grubunun Anlamasını Beklemiyordum. Şaşırmadım.
Senin Dilenci Don Kişot Gibi Aşagılamalarına Ragmen Marmara Senin Awatarına Koydugun Gözlüklü Kıro Resmini Koyda R10 Kıro Görsün Azıcık Gülelim Gibi Bir Cewap Wermeyecegim.

Bırakıyorum Sen Küçüklügünle Kal...

Saygılarımla Dennishan


Not:Konu Dışında mesaj Yazılmaması Rica Olunur.