merhaba arkadaşlar.
dün saat 16:00 sularında bir sitem ile adsenseye basvurdum ve ilk çıkan deneme reklamlarından sonra şuanda bile hala daha sitede reklamlar dönüyor ve çıkan reklamlar gmail vb. değil normal adsense reklamları her firmanın reklamları çıkıyor ve gelen 2. bir onay mailide yok.
panele girdiğim de ise başvuru incelenme aşamasında diyor.
bundan önceki hiç bir başvurumda böyle durumla karşılaşmadım.
bu bir onaya işaretmidir ?
Onaylamadan Reklam Çıktı ?
22
●1.171
- 16-03-2016, 19:01:10Üyeliği durdurulduGoogle'ın şu sıralar paraya ihtiyacı var sanırımdiray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+18 reklamları aktif etti. Şimdide deneme ayağına reklam gösterimi yapıyor. Bunu genel olarak düşünmek lazım. Günde binlerce kişide yapsa bu olayı, ödeme yapmadan ücretsiz reklam gösterimi. Oh mis
- 17-03-2016, 14:29:16Ben de başvuru yaptım ama reklma kodunu yerleştirdiğim halde hala "yerleştirin" yazısı var ve yanındaki nokta yeşil tik değil.
Acaba böyle mi oluyor başvuruda
http://prntscr.com/agde1j - 17-03-2016, 14:35:23bendeki durumda aynen sizdeki gibihilmicekic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2016, 14:38:56geçici bir süreçtir va hatadır bence, Kod gelmeden ve siz ekleme yapmadan reklamlardan para kazanamazsınız..diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2016, 14:40:17ne kodu gelecekki hocam ?elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece adsense onaylanmayacak mı ? ekstra bir kod mu gelecek ilk defa duyuyorumda
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 17-03-2016, 14:41:55ben kendi siteme adsenseden gelen kodu uygun alana yerleştirmiştim..diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+18 reklamları aktif etti. Şimdide deneme ayağına reklam gösterimi yapıyor. Bunu genel olarak düşünmek lazım. Günde binlerce kişide yapsa bu olayı, ödeme yapmadan ücretsiz reklam gösterimi. Oh mis