• 18-03-2016, 22:46:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef hocam yanlış anlamayın fakat bu site adresimi reelden tanıdıklarımla bile paylaşmıyorum. çünkü farklı bir kaç taktik denemeleri yapıyorum.
    kişisel algılamayın
    Estağfurullah hocam ne yanlışı, peki sormak istediğim sistem olarak ne kullanıyorsunuz ve wordpress gibi sistemse kullandığınız tema nedir ?
  • 18-03-2016, 23:07:59
    #20
    YerelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam ne yanlışı, peki sormak istediğim sistem olarak ne kullanıyorsunuz ve wordpress gibi sistemse kullandığınız tema nedir ?
    sistem olarak wp kullanıyorum
    daha önceki bütün başvurularım yetersiz içerikten dolayı red yemişti.
    hani politika ihlali felan yoktu. daha önceden adsenseye göre düzenlemiştim sitemi.

    temanın bu konuda çok fazla önemli olduğunu düşünüyordum fakat asıl önemli olan bana göre gözlemlerime göre, içerik kod oranı
    bunu r10 analiz ilede sorgulayabiliyorsunuz.
    içerikleriniz ne kadar uzun olursa içerik kod oranınız o kadar yüksek çıkıyor. bende son 20 makalemde buna dikkat ettim ve en düşük makalemi 500 kelime olacak şekilde yazdım
  • 18-03-2016, 23:17:28
    #21
    Üyeliği durduruldu
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem olarak wp kullanıyorum
    daha önceki bütün başvurularım yetersiz içerikten dolayı red yemişti.
    hani politika ihlali felan yoktu. daha önceden adsenseye göre düzenlemiştim sitemi.

    temanın bu konuda çok fazla önemli olduğunu düşünüyordum fakat asıl önemli olan bana göre gözlemlerime göre, içerik kod oranı
    bunu r10 analiz ilede sorgulayabiliyorsunuz.
    içerikleriniz ne kadar uzun olursa içerik kod oranınız o kadar yüksek çıkıyor. bende son 20 makalemde buna dikkat ettim ve en düşük makalemi 500 kelime olacak şekilde yazdım


    hocam içerik kod oranım %9 olarak gözüküyor bu iyimi kötümü ?
  • 18-03-2016, 23:18:13
    #22
    YerelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam içerik kod oranım %9 olarak gözüküyor bu iyimi kötümü ?
    hocam önerilen içerik kod oranı en az % 25 olarak ön görülüyor.
  • 19-03-2016, 00:08:31
    #23
    Ben pazartesi başvurdum cuma onaylanmadı mesajı geldi. Sitemin trafiği olmadığı içindir belki iki haftalık makale sitesi google daha yeni indexliyor olsun he gün 300 ile 2000 kelime arası 5 adet özgün makale kasıyorum kabul edilene kadar deniyecem millete boş beleş paralara makale yazmaktan iyidir hiç yoktan kendime çalışıyorum