diray67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Onaylamadan Reklam Çıktı ?
22
●1.171
- 18-03-2016, 22:46:26Üyeliği durdurulduEstağfurullah hocam ne yanlışı, peki sormak istediğim sistem olarak ne kullanıyorsunuz ve wordpress gibi sistemse kullandığınız tema nedir ?
- 18-03-2016, 23:07:59sistem olarak wp kullanıyorumYerelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önceki bütün başvurularım yetersiz içerikten dolayı red yemişti.
hani politika ihlali felan yoktu. daha önceden adsenseye göre düzenlemiştim sitemi.
temanın bu konuda çok fazla önemli olduğunu düşünüyordum fakat asıl önemli olan bana göre gözlemlerime göre, içerik kod oranı
bunu r10 analiz ilede sorgulayabiliyorsunuz.
içerikleriniz ne kadar uzun olursa içerik kod oranınız o kadar yüksek çıkıyor. bende son 20 makalemde buna dikkat ettim ve en düşük makalemi 500 kelime olacak şekilde yazdım - 18-03-2016, 23:17:28Üyeliği durduruldudiray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam içerik kod oranım %9 olarak gözüküyor bu iyimi kötümü ? - 18-03-2016, 23:18:13hocam önerilen içerik kod oranı en az % 25 olarak ön görülüyor.YerelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2016, 00:08:31Ben pazartesi başvurdum cuma onaylanmadı mesajı geldi. Sitemin trafiği olmadığı içindir belki iki haftalık makale sitesi google daha yeni indexliyor olsun he gün 300 ile 2000 kelime arası 5 adet özgün makale kasıyorum kabul edilene kadar deniyecem millete boş beleş paralara makale yazmaktan iyidir hiç yoktan kendime çalışıyorum