sistem olarak wp kullanıyorum
daha önceki bütün başvurularım yetersiz içerikten dolayı red yemişti.
hani politika ihlali felan yoktu. daha önceden adsenseye göre düzenlemiştim sitemi.
temanın bu konuda çok fazla önemli olduğunu düşünüyordum fakat asıl önemli olan bana göre gözlemlerime göre, içerik kod oranı
bunu r10 analiz ilede sorgulayabiliyorsunuz.
içerikleriniz ne kadar uzun olursa içerik kod oranınız o kadar yüksek çıkıyor. bende son 20 makalemde buna dikkat ettim ve en düşük makalemi 500 kelime olacak şekilde yazdım
hocam içerik kod oranım %9 olarak gözüküyor bu iyimi kötümü ?