merhaba arkadaşlar.
dün saat 16:00 sularında bir sitem ile adsenseye basvurdum ve ilk çıkan deneme reklamlarından sonra şuanda bile hala daha sitede reklamlar dönüyor ve çıkan reklamlar gmail vb. değil normal adsense reklamları her firmanın reklamları çıkıyor ve gelen 2. bir onay mailide yok.
panele girdiğim de ise başvuru incelenme aşamasında diyor.
bundan önceki hiç bir başvurumda böyle durumla karşılaşmadım.
bu bir onaya işaretmidir ?
geçici bir süreçtir va hatadır bence, Kod gelmeden ve siz ekleme yapmadan reklamlardan para kazanamazsınız..