merhaba arkadaşlar.
dün saat 16:00 sularında bir sitem ile adsenseye basvurdum ve ilk çıkan deneme reklamlarından sonra şuanda bile hala daha sitede reklamlar dönüyor ve çıkan reklamlar gmail vb. değil normal adsense reklamları her firmanın reklamları çıkıyor ve gelen 2. bir onay mailide yok.
panele girdiğim de ise başvuru incelenme aşamasında diyor.
bundan önceki hiç bir başvurumda böyle durumla karşılaşmadım.
bu bir onaya işaretmidir ?
Google'ın şu sıralar paraya ihtiyacı var sanırım

+18 reklamları aktif etti. Şimdide deneme ayağına reklam gösterimi yapıyor. Bunu genel olarak düşünmek lazım. Günde binlerce kişide yapsa bu olayı, ödeme yapmadan ücretsiz reklam gösterimi. Oh mis