• 15-04-2008, 15:49:06
    #19
    Üyeliği durduruldu
    mg-web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi arkadasın bi lafı vardı neydi o.
    Seviyesizlerle tartışmayın.çünkü önce sizi kendi seviylerine çekerler sonrada ezerler.
    ne kadar doğru bi lafmıs bu.
    Saygılar.
    Orj;

    Aptallarla tartışmayın. Önce sizi kendi seviyesine çeker, sonra tecrübesiyle yener.

    2 tıka gerçekten güzel para. keşke bunu her 2 tıka verse ne var
  • 15-04-2008, 15:50:31
    #20
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orj;

    Aptallarla tartışmayın. Önce sizi kendi seviyesine çeker, sonra tecrübesiyle yener.

    2 tıka gerçekten güzel para. keşke bunu her 2 tıka verse ne var
    Aklımda o kadarı kalmıs lafın.ama süper oturuyordediğin gibi her 2 tıka o kadar verse süper olur
  • 15-04-2008, 16:15:56
    #21
    valla ben halla ısrar ediyorum ve zeka seviyemin de gayet iyi farkındayım. Israrla üzerinde duruyorum, 1700 gösterimden 2 tık karşılığında 2,95 alan bir adam tıklama oranının 0,001176 olduğuna üzülemezken, 2 tıkın getirdiği para - miktarı neyse hiç önemli değil- buna sevinebiliyor.

    uzun vadeli düşündüğünde veya geriye dönük ben senin hesabını ortaya koyabilirim. tıklama oranının normalin ötesinde zayıf bir oranda. bence sen bu tıklanma oranını arrtıracak çözümler üzerinde yoğunlaş, millete laf yetiştireceğine.

    sana destek çıkan insanların da ağzının sulanması iştahını kabartmasın. ne yapıp et tıklama oranını yükselt.
  • 15-04-2008, 16:20:56
    #22
    r10ceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben halla ısrar ediyorum ve zeka seviyemin de gayet iyi farkındayım. Israrla üzerinde duruyorum, 1700 gösterimden 2 tık karşılığında 2,95 alan bir adam tıklama oranının 0,001176 olduğuna üzülemezken, 2 tıkın getirdiği para - miktarı neyse hiç önemli değil- buna sevinebiliyor.

    uzun vadeli düşündüğünde veya geriye dönük ben senin hesabını ortaya koyabilirim. tıklama oranının normalin ötesinde zayıf bir oranda. bence sen bu tıklanma oranını arrtıracak çözümler üzerinde yoğunlaş, millete laf yetiştireceğine.

    sana destek çıkan insanların da ağzının sulanması iştahını kabartmasın. ne yapıp et tıklama oranını yükselt.
    Eyvallah arkadasım sağol.ama o tıklanma oranı önemli değil benim için.çünkü diğer sitelerimin oranları gayet yüksek.sadece adsense nin oranlarının yükseldiğini göstermek istedim.senin zeka seviyeni anlayan anladı -ki bu benim umrumda değil.herkesin iyi açıdan baktığı bu olay sen nasıl ters açıdan bakıyorsun o benim kafamı karıştıran ayrı bi mesele.(o konuya hiç girmek istemiyorum).+ olarak tıklanma oranımın çok olması yada az olması sadece beni ilgilendirir ve o konuya ben karar veririm belki böyle mutluyumdur orası da benle alakalıdır.Şu arkadasımızın bi lafı vardı(bugün o lafı çok kullandım) şimdi kullanmak istemiyorum sonra bi ara devam ederim...


    Hadi sağlıcakla...Bol kazançlar diyecegim ama kazançtan anlamıyorsun.bol tıklı az kazançlı günler diliyorum.diğer arkadaslara bol tıklı bol kazançlı günler...
  • 15-04-2008, 16:26:14
    #23
    Üyeliği durduruldu
    offtop: mg-web ve r10ceylan, ikinizi de tebrik ederim, bilerek veya bilmeyerek gereksiz bir tartışmaya sürüklediğiniz konuyu yoluna getirdiniz +rep + rep
  • 15-04-2008, 16:26:16
    #24
    ya şurası ayrı bi süper

    Alıntı
    sana destek çıkan insanların da ağzının sulanması iştahını kabartmasın. ne yapıp et tıklama oranını yükselt.
    tabi efendim ne demek...
    Arkadasım konuyu başka yerlere taşımayalım.
  • 15-04-2008, 16:26:44
    #25
    Süper oran.. Darısı başımıza.
  • 15-04-2008, 16:27:15
    #26
    Beni anlamanı zamana bırakıyorum. kimse senin tıklanma oranından duyduğun memnuniyeti sorgulayacak konumda değil ama, bir insan adsense geliri elde noktasında bir hedef çizmişse kendine, öncelikli meselesi 0,001176' ı yukarılara çekmek olmalıdır. günübirlik mutlulukların sana ileride nasıl ızdıraplar yaşatacağını anladığın gün geriye dönüp, şu an senin için gayet tatsız bu anları hatırlayacaksın ve diyeceksin ki, bu adam başka bir pencereden bakıyordu olaya, ben fevkine ancak varabildim diyeceksin.

    Küçük hesapların peşinde olmayın. bu da bu konu başlığı altındaki son mesajımdır.
  • 15-04-2008, 16:27:20
    #27
    elvirs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    offtop: mg-web ve r10ceylan, ikinizi de tebrik ederim, bilerek veya bilmeyerek gereksiz bir tartışmaya sürüklediğiniz konuyu yoluna getirdiniz +rep + rep

    [k.dışı]benlik bi sorun yok hocam.arkadasla benim mesajlarımı gözden geçirirsen görürsün [/k.dışı]