bi arkadasın bi lafı vardı neydi o.
Seviyesizlerle tartışmayın.çünkü önce sizi kendi seviylerine çekerler sonrada ezerler.
ne kadar doğru bi lafmıs bu.
Saygılar.
Orj;
Aptallarla tartışmayın. Önce sizi kendi seviyesine çeker, sonra tecrübesiyle yener.
2 tıka gerçekten güzel para. keşke bunu her 2 tıka verse ne var