elvirs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
offtop: mg-web ve r10ceylan, ikinizi de tebrik ederim, bilerek veya bilmeyerek gereksiz bir tartışmaya sürüklediğiniz konuyu yoluna getirdiniz +rep + rep

[k.dışı]benlik bi sorun yok hocam.arkadasla benim mesajlarımı gözden geçirirsen görürsün [/k.dışı]