offtop: mg-web ve r10ceylan, ikinizi de tebrik ederim, bilerek veya bilmeyerek gereksiz bir tartışmaya sürüklediğiniz konuyu yoluna getirdiniz

+rep + rep
[k.dışı]benlik bi sorun yok hocam.arkadasla benim mesajlarımı gözden geçirirsen görürsün [/k.dışı]