Adsense yine coşmaya başladı : ) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense yine coşmaya başladı : )
36
●
2.247
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense yine coşmaya başladı : )
1
2
3
4
5
15-04-2008, 15:08:58
#10
mg-web
kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşım arıza mısın, adam doğru söylüyor 2 tık a verdiği rakam çok güzel inşallah böyle gider.
Ahh bi anlasam ne olduğunu ? arıza mı , değil mi ?
15-04-2008, 15:12:15
#11
kafilem
bu güzel haber birde başvurular kabul edilseydi
15-04-2008, 15:13:12
#12
TheKadir17
Üyeliği durduruldu
keşke bizimkilerde artsa
ama dün bendede bi artış oldu tıka 0.39 vermiş
15-04-2008, 15:16:46
#13
Kemalim
Maşallah
15-04-2008, 15:22:51
#14
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
bugun öğlenmiydi neydi
tek tıka bana 0.65 $ vermiş
14 sayfa gösterimi vardı..
sora 4 tıklama daha olmuş 1.08$ artış olmuş
15-04-2008, 15:25:44
#15
mustafapeksoy
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
google dahada artısın
inş hep böyle gider.
15-04-2008, 15:27:04
#16
mg-web
inşallah.google 2 gündür güzel haberler veriyor bana.ikinci hesabım da onaylandı.ona bi sevindim.bide son günlerde oranlar arttı.baya sevindiriyor bakalım hayırlısı olsun.
15-04-2008, 15:31:57
#17
Zeytin
İçerik ingilizce mi?
15-04-2008, 15:44:28
#18
mg-web
yok türkçe içerikli sitenin kazançları bunlar.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler