• 09-04-2008, 13:09:09
    #19
    Arkadaşlar google size zorla reklamlarını mı koyduruyor ki....

    Bırakın artık şu kadar tık aldım şunu verdi tarzında anaokulu çocuklarının veryansınlarını....

    Parayı beyenmeyen koymasın.

    Eğer ki az kazanıyorsam hata bende yaklaşımına girmeniz gerekiyor. Sitemin içerigi ile güzel para kazanma şansım yok felsefesini benimsemeniz gerekiyor. Daha fazla o siteye emek harcamak yerine, daha mantıklı işler yapmanızın vakti gelmiştir...

    "Kaz gelecek yerden, tavuk esirgenmez"

    Örnegin ben bir doktorum "Eğer ki ben 3000$ a bir estetik ameliyat yapıyorsam,
    google bana müşteri getirecekse ben tek tık için 30$ vermeye razıyım".
    Bu mantık ile yaklaşan tüm reklam verenler aynı şeyi düşünüyor ve düşünecektir.

    10 tık için 300$ verdim bunlar bana müşteri olarak dönerse ben 10 ameliyattan 30.000$ kazanacağım. Reklama verecegim 300$ benim gözüme gelmez."


    Çöp site tabir edilen; flash oyunlar, sibel kekili, kızlarla sohbet, msn avatarları, şiirler, tc kimlik no gibi gibi içerigi olan sitelere ben neden reklam vereyim ki...
    Bunlardan bir çacık olmaz (webmasterına kuru hit sağlar o kadar).
    Bir reklam veren olarak çöp sitelernden gelecek hit için 0,01$ para vermek bile benim gözüme geliyor.

    Biraz empati (Empati= kendinizi karşıdaki insanın yerine koyma sanatıdır) kurun:
  • 09-04-2008, 15:07:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    radmin çok iyi açıkladı tşk ederim...
  • 09-04-2008, 15:18:06
    #21
    Marmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamasına iyi açıklamışta.
    Değişen nedir söylermisiniz?
    değişen hiçbirşey
    3-4 saat sonra aynı konular, aynı mesajlara devam
  • 09-04-2008, 15:35:41
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar google size zorla reklamlarını mı koyduruyor ki....
    Bırakın artık şu kadar tık aldım şunu verdi tarzında anaokulu çocuklarının veryansınlarını....
    Parayı beyenmeyen koymasın.
    Eğer ki az kazanıyorsam hata bende yaklaşımına girmeniz gerekiyor. Sitemin içerigi ile güzel para kazanma şansım yok felsefesini benimsemeniz gerekiyor. Daha fazla o siteye emek harcamak yerine, daha mantıklı işler yapmanızın vakti gelmiştir...
    "Kaz gelecek yerden, tavuk esirgenmez"
    Örnegin ben bir doktorum "Eğer ki ben 3000$ a bir estetik ameliyat yapıyorsam,
    google bana müşteri getirecekse ben tek tık için 30$ vermeye razıyım".
    Bu mantık ile yaklaşan tüm reklam verenler aynı şeyi düşünüyor ve düşünecektir.
    10 tık için 300$ verdim bunlar bana müşteri olarak dönerse ben 10 ameliyattan 30.000$ kazanacağım. Reklama verecegim 300$ benim gözüme gelmez."
    Çöp site tabir edilen; flash oyunlar, sibel kekili, kızlarla sohbet, msn avatarları, şiirler, tc kimlik no gibi gibi içerigi olan sitelere ben neden reklam vereyim ki...
    Bunlardan bir çacık olmaz (webmasterına kuru hit sağlar o kadar).
    Bir reklam veren olarak çöp sitelernden gelecek hit için 0,01$ para vermek bile benim gözüme geliyor.
    Biraz empati (Empati= kendinizi karşıdaki insanın yerine koyma sanatıdır) kurun:
    fıstık gibi sağlık sitesi yaptık yine kazanclar aynı 1 tık için 0.01 bile vermiyor nereye kayboluyosa o para

    bide artık tv de izlediğim reklamlarda altta küçük titreyerek geçen yazılara ozeniyor millet milletin parasını alıcaksan adamların görmesini sağlayacan en altta kucuk yazılar koyarak bu iş yurumezg(örnek ringofon+ringofona bağlı dosya siteleri) haramdır yaw tabi bu benim görüşüm sonra sen yanlışsın hödü hödü diye celallenmeyin
  • 09-04-2008, 17:41:23
    #23
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fıstık gibi sağlık sitesi yaptık yine kazanclar aynı 1 tık için 0.01 bile vermiyor nereye kayboluyosa o para
    bide artık tv de izlediğim reklamlarda altta küçük titreyerek geçen yazılara ozeniyor millet milletin parasını alıcaksan adamların görmesini sağlayacan en altta kucuk yazılar koyarak bu iş yurumezg(örnek ringofon+ringofona bağlı dosya siteleri) haramdır yaw tabi bu benim görüşüm sonra sen yanlışsın hödü hödü diye celallenmeyin
    fıstık gibi sağlık sitesi yaptık demişsinde o siteden ki yazıları sen mi yazdın ki . Büyük ihtimal sağdan soldan çalarak site açtın adsense için ve şimdi
    sağlık siteside para kazandırmıyor diyorsun. (eleştiri falan yapmıyorum yalnış anlama)

    Google'da "dublicate content" algoritması var. Bir sitedenin kopya yada çalıntı içerik oldugunu çok rahat algılayabiliyor. Çalıntı içerik ile para kazanamazsınız ki.

    Reklam verenler, reklamlarının kaliteli sitelerde yayınlanmasını isterler. Bu en dogal haklarıdır. Google her zaman reklam verenin tarafındadır.
    1 tane reklam veren varsa, 1000 tane reklam yayıncısı vardır. Reklam yayıncısını yani webmasterı harcamak kolaydır (elinde daha 999 tane reklam yayıncısı var) ama reklam verenini bir kalemde çizip atamaz ona sahip çıkar. isteklerini yerine getirmek zorundadır.

    Reklam veren ne ister?
    1- Reklamım kaliteli sitelerde çıksın.
    2- Bana müşteri dönüşü olacak sitelerde çıksın.
    3- Sırf adsense ile para kazanmak için açılmış sitelerde reklamlarımı yayınlama.
    vs vs

    gibi beklentileri vardır.

    Google bu beklentileri masaya yatırır ve reklam veren için kaliteli site algoritmasını hayata geçirdi.
    örnegin ben reklamlarımın
    teomandogan.com sitesinde çıkmasını isterim ama estetik.web.tr sitesinde istemem.
    bu verdigim örneklerdeki makaleleri biri kendi yazmış biride sağdan soldan çalmış adsense için site açmış.
  • 09-04-2008, 17:44:26
    #24
    peh o da bi şey mi şu anda çok düşük google halk bilinçlendi kimse tıklamıyor yani aslıda haklılar saçma şeyler çıkıor bende daha hiç google reklamına tıklamadım ilgi çekmiyor..
  • 09-04-2008, 17:50:35
    #25
    Ben ilgi çekici olarak reklamz reklamlarını görüyorum.baya bi ilgi çekici ve gel bana tıkla diyor.Adsense reklamlarıda bana tıklamada ne halt yiyosan ye diyor..
  • 09-04-2008, 17:53:20
    #26
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peh o da bi şey mi şu anda çok düşük google halk bilinçlendi kimse tıklamıyor yani aslıda haklılar saçma şeyler çıkıor bende daha hiç google reklamına tıklamadım ilgi çekmiyor..
    evet bir diger noktaya parmak basmışsın.
    Tüm dünya genelinde Google gelirlerinde düşüş yaşanmaya başladı. Google hisslerinde artık iniş oklarıda görünmeye başladı borsada.

    İnsanlar artık reklamları ayırt etmeye başladı. Bilgisayar güvenliği konusunda komple paket olan internet securty programlarının kullanımıda yaygınlaştı.
    internet securty programları (kasperksy, norton vs) artık google reklamlarını direk blockluyor.
    2009 da kazanılan paraları görünce 2008' i mumla arayacak bir çok kişi.
  • 09-04-2008, 19:58:52
    #27
    Üyeliği durduruldu
    dolandırıcılar ancak salak insanları dolandırırlar.

    bedava kontor lafına eğer hala inanıp kayıt olan varsa bu sistemlere, bu kayıt olanların derdi..

    Eee.. Salak çoksa bu ülkede bu tür sitelerin ardı arkası kesilmeden artmaya devam edicektir. Bu olayda dolaylı yoldan adsense yayıncılarını etkiliyor