Konu
İyice Sapıttılar Tühhh:@
09-04-2008, 17:50:35
#25
gokhans19
Ben ilgi çekici olarak reklamz reklamlarını görüyorum.baya bi ilgi çekici ve gel bana tıkla diyor.Adsense reklamlarıda bana tıklamada ne halt yiyosan ye diyor..