Konu
İyice Sapıttılar Tühhh:@
09-04-2008, 17:44:26
#24
Geronimo
peh o da bi şey mi şu anda çok düşük google halk bilinçlendi kimse tıklamıyor yani aslıda haklılar saçma şeyler çıkıor bende daha hiç google reklamına tıklamadım ilgi çekmiyor..