Bu sorunu bilen var mı?
13
●629
- 19-11-2015, 00:37:00Merhaba arkadaşlar blogspot ile yeni aldığım adsense hesabında 10 günde 25 TL kadar tutarda kazanç sağladım aşağıdaki gibi bazı arkadaşların söylediğine göre kazancımın 20 TL'ye geldiğinde adsense pin yolladığını belirtmişti ancak şuan kazancımın 25 TL olmasına rağmen ödeme metodu ekleyemiyorum yani pin alamıyorum acaba kesinleşmiş kazancın mı 20 TL olması gerekiyor yoksa 10 Dolar'ın TL kuruyla eşit olması mı? Yorumlarınızı alabilirsem sevinirim.
- 19-11-2015, 00:42:07tahmin ettiğim gibi sanırım hocam, teşekkürlerAethewulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2015, 00:45:09Üyeliği durdurulduAethewulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlakası yok geçen ay 2-3 defa konu açtım bu konuda tam 3 hesabım banlandı 20 TL gectıkden sonra yada ödeme kesinleşmedi.cemdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sonunda bir hesap satın aldım 2012 de kayıt olunmuş, ama pinsiz.
20 TL geçtiğim günün ertesi günü uyarı çıktı ve pin gönderildi.
Kesinleşmiş kazançla vs. alakası yok, diğer hesaplarda banada öyle dediler ve bende bekledim, hem emeğime hem hesabıma yazık oldu.
En azından bendekı durum budur. - 19-11-2015, 00:48:47hadi yaKANIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, başarı mesajı filan geliyor her şeyde yolunda gözüküyor ama umarım öyle bir şey olmaz hocam ya
- 19-11-2015, 00:50:01Üyeliği durdurulduinşallah hocam ama, dedıgım gıbı gecen ay bende bu tarz konu actım aynı sekılde banada dedıler fakat bızzat yaşadım gordumcemdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
durum anlattıgımdan ıbaret.
- 19-11-2015, 00:51:04geçmiş olsun hocam şimdi ne moral ne heves kaldı umarım ban yemeyiz yapacakta bir şey yok gibi duruyor beklemekten başkaKANIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2015, 10:06:41Üyeliği durdurulduhayır normalde 20 tl ve üzeri olursa pin hemen aktif oluyor,senn dediğin kazançlar kesinleşince ödeme yöntemi aktif oluyor.Aethewulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani kazançların kesinleşmesine gerek yok 20 tl yi geçtimi pin bölümü çıkması lazım
, başarı mesajı filan geliyor her şeyde yolunda gözüküyor ama umarım öyle bir şey olmaz hocam ya