Aethewulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinleşmiş kazancınız 20 tl olunca pin alacaksınız yani ay başını beklemeniz gerek
cemdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tahmin ettiğim gibi sanırım hocam, teşekkürler
Alakası yok geçen ay 2-3 defa konu açtım bu konuda tam 3 hesabım banlandı 20 TL gectıkden sonra yada ödeme kesinleşmedi.

En sonunda bir hesap satın aldım 2012 de kayıt olunmuş, ama pinsiz.

20 TL geçtiğim günün ertesi günü uyarı çıktı ve pin gönderildi.

Kesinleşmiş kazançla vs. alakası yok, diğer hesaplarda banada öyle dediler ve bende bekledim, hem emeğime hem hesabıma yazık oldu.

En azından bendekı durum budur.