inşallah hocam ama, dedıgım gıbı gecen ay bende bu tarz konu actım aynı sekılde banada dedıler fakat bızzat yaşadım gordum

durum anlattıgımdan ıbaret.
geçmiş olsun hocam şimdi ne moral ne heves kaldı umarım ban yemeyiz yapacakta bir şey yok gibi duruyor beklemekten başka