KANIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakası yok geçen ay 2-3 defa konu açtım bu konuda tam 3 hesabım banlandı 20 TL gectıkden sonra yada ödeme kesinleşmedi.

En sonunda bir hesap satın aldım 2012 de kayıt olunmuş, ama pinsiz.

20 TL geçtiğim günün ertesi günü uyarı çıktı ve pin gönderildi.

Kesinleşmiş kazançla vs. alakası yok, diğer hesaplarda banada öyle dediler ve bende bekledim, hem emeğime hem hesabıma yazık oldu.

En azından bendekı durum budur.
hadi ya , başarı mesajı filan geliyor her şeyde yolunda gözüküyor ama umarım öyle bir şey olmaz hocam ya