Bana örnek verebilirmisin ? Guzel dogru yolu bulmaya yakın insan. Helalinden +rep vermeyı dusundugum sabo.
biz harama el uzatmayız. Hıle yapsam ztn buraya konu açmam. Reklam verenlere yazık. Reklam verenler azalıyor bu sekılde. kalıtesız reklamlar ile devirdaim yapıyoruz.
Çakal Adsenseci... Yerleşime bakın
87
●4.332
- 29-03-2008, 03:09:00ya neyin tartişmasi varki anlamadim hangimiz hakkı saviniyoruz?
hangimiz giripte bi forumdaki bi yaziyi copy+ paste yaparak kendi sitemize aktarmadik?
hangimiz crakli serilai bi oyun için dowland linki vermedik ?
hangimiz telif hakkı olan yeni çikan MP3 çarkilarin daha adampiyasaya sürmeden yutuba yüklenen videolarini site yayinlamadik? hak olunca bunlar hak olmuyomu bunlar kul hakkı olmuyomu ?
eee ozaman birakin adam ne hali varsa görsün. burda tartişmak sadece bizi kasar. bence google'den 1alir 2alir 3'cüye afedersiniz ama NAH alir
bu bukadar basitir. - 29-03-2008, 03:09:00Üyeliği durduruldu
nihat hatimoğlu canlı yayında
sorularınız ve görüşleriniz için bana mail atın
- 29-03-2008, 03:12:32keşke google sömürme diye birşey olsa malesef google u sömürme diye bir kavram yok reklamvereni sömürme varKaHRaMaNKeNTLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

nihat hatimoğlu canlı yayında
sorularınız ve görüşleriniz için bana mail atın
acemisin macemisin ama helal sana helalin yolu.