ya neyin tartişmasi varki anlamadim hangimiz hakkı saviniyoruz?
hangimiz giripte bi forumdaki bi yaziyi copy+ paste yaparak kendi sitemize aktarmadik?
hangimiz crakli serilai bi oyun için dowland linki vermedik ?
hangimiz telif hakkı olan yeni çikan MP3 çarkilarin daha adampiyasaya sürmeden yutuba yüklenen videolarini site yayinlamadik? hak olunca bunlar hak olmuyomu bunlar kul hakkı olmuyomu ?
eee ozaman birakin adam ne hali varsa görsün. burda tartişmak sadece bizi kasar. bence google'den 1alir 2alir 3'cüye afedersiniz ama NAH alir
bu bukadar basitir.