• 29-03-2008, 02:22:05
    #19
    Yapmak isteyen istediğini yapar yav sizene ? bırakın artık bu işleri .
  • 29-03-2008, 02:23:29
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmak isteyen istediğini yapar yav sizene ? bırakın artık bu işleri .

    cok haklisiniz
  • 29-03-2008, 02:23:37
    #21
    FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada reklamverenı dusunen yok acemicoder burda herkes hileden parayı vursun yeterki bıraz mantıklı düşünün arkadaşlar.

    Sabo karalama yaparım sorunmu var? kimse burada reklamverenin ve yayımlayanın hakkını yemeye hak sahibi değil.

    Sen benim demek istediğimi anlamamışsın..

    Sorun olursa söylerim merak etme

    Devamlı aç bakalım bu şekilde konu izin veriyorlar mı sana görelim..
  • 29-03-2008, 02:23:51
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Vega eminim reklam versen reklamına bu şekilde tıklanılmasını ısterdın değilmi?
  • 29-03-2008, 02:27:32
    #23
    Reklam veriyorum hergün elbetteki istemem ama burda gelipte aa şu böyle yapıyor aa bu böyle yapıyor demek çok yanlış.İsteyen istediğini yapar o onun riskidir .

    Neyse isteyen istediğini yapsın ben daha bişey söylemiyorum.
  • 29-03-2008, 02:28:57
    #24
    Üyeliği durduruldu
    FLYTV sen googlede çalışsana harcanıyon buralarda.
  • 29-03-2008, 02:29:29
    #25
    Üyeliği durduruldu
    "Reklam veriyorum hergün elbetteki istemem" boyle ıstıyorsan boylelerını şikayet edıp yaptıgıyla bırakmayıp deşifre edeceksın kı pıyasa temızlensın.
    Zero ne alakası var güzel arkadaşım? bısey tartısıyoruz olmadık yerlere gitmeye gerek yok. Gorus belırtıyoruz. Herkes mutlaka aynı seyı dusunmek zorunda degıl ama yazdıgın hos degıl.
  • 29-03-2008, 02:35:30
    #26
    yaw neyın tartısmasını yapıyorsun gecenın bu saatinde. kardesim edeceksen et etmeyeceksen bosuna post atıp DB'yi şişirme. Herkes kural ihali yapabilir sen, ben veya bir baskası fark etmez gelipte saçma sapan karalama çalışmaları yaparak milleti rahatsız etmeye hakkın yok. O sitenın sahibi Sana bişe mi yaptı bu kadar karalıyorsun onu. kardeşim onunla şahsi sorunun varsa git konuş. eğerki adsense yerleşiminden rahatsızsan git şikayet et.
  • 29-03-2008, 02:38:26
    #27
    Üyeliği durduruldu
    yanlış olan birşeyi tartısıyoruz abilişim.