myclub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çakal Adsenseci... Yerleşime bakın
87
●4.332
- 29-03-2008, 02:14:38Killa_Hakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben vermedim
- rep , itarder yüzünden canım sıkılmış zaten
- 29-03-2008, 02:15:01Üyeliği durdurulduSabo boyle sıtelerı desıfre etsek daha ıyı bence. herkes ders alsın. bu yuzden geriliyor Turkıye belkıde bu konuda.
çakal olmazsan kazanamazsın demişsin. BUnda yanılıyorsun.
hile değil yerleşimle cakallık yapacaksın demişin ama gosterdıgım orenkte çakallık yok ihlal hile var.
Bu arada bende -rep vermedım Killa. Yoruma açık bı konuyu tartısıyoruz gerek yok boyle seylere
- 29-03-2008, 02:16:38çakal biraz ağır kaçmış belki politikalardan haberi yoktur koyan elemanın ama tabi yanlış yaptıgı hareket..
niye ağır diyosun diyosan GP Video izleme Sitesi aha bide buna başk buna ne dicen
lutfen reklamverenlerinin parasını gasp etmeyi marifet olarak görmeyelim..
- 29-03-2008, 02:17:47Gösterdiğin örnek için demedim sadece genel olarak söylemek istedim..
Direk şikayet et daha iyi şimdi her kural ihlali yapanlar için konu açmak mantıklımı ?
Herkes'in ders almasına gerek yok, zaten millet neyin ne olduğunun farkında kanımca gereksiz ve siteleri karalamak olur bu yaptığınız..
lutfen reklamverenlerinin parasını gasp etmeyi marifet olarak görmeyelim..