• 29-03-2008, 02:12:33
    #10
    myclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sitede kural dısı ne var ben anlayamadım?
    reklamların yanında resim var.
  • 29-03-2008, 02:14:38
    #11
    Killa_Hakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuda kim bana -rep verdi

    SABQCES senmi?

    Ben vermedim

    - rep , itarder yüzünden canım sıkılmış zaten
  • 29-03-2008, 02:15:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sabo boyle sıtelerı desıfre etsek daha ıyı bence. herkes ders alsın. bu yuzden geriliyor Turkıye belkıde bu konuda.
    çakal olmazsan kazanamazsın demişsin. BUnda yanılıyorsun.
    hile değil yerleşimle cakallık yapacaksın demişin ama gosterdıgım orenkte çakallık yok ihlal hile var.

    Bu arada bende -rep vermedım Killa. Yoruma açık bı konuyu tartısıyoruz gerek yok boyle seylere
  • 29-03-2008, 02:15:33
    #13
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamların yanında resim var.
    hee akıllıca)
  • 29-03-2008, 02:16:16
    #14
    isteyen istediğini yapar arkadaşım parayıda kazanan o banlananda...
  • 29-03-2008, 02:16:38
    #15
    çakal biraz ağır kaçmış belki politikalardan haberi yoktur koyan elemanın ama tabi yanlış yaptıgı hareket..
    niye ağır diyosun diyosan GP Video izleme Sitesi aha bide buna başk buna ne dicen lutfen reklamverenlerinin parasını gasp etmeyi marifet olarak görmeyelim..
  • 29-03-2008, 02:17:47
    #16
    Gösterdiğin örnek için demedim sadece genel olarak söylemek istedim..

    Direk şikayet et daha iyi şimdi her kural ihlali yapanlar için konu açmak mantıklımı ?

    Herkes'in ders almasına gerek yok, zaten millet neyin ne olduğunun farkında kanımca gereksiz ve siteleri karalamak olur bu yaptığınız..
  • 29-03-2008, 02:19:08
    #17
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösterdiğin örnek için demedim sadece genel olarak söylemek istedim..
    Direk şikayet et daha iyi şimdi her kural ihlali yapanlar için konu açmak mantıklımı ?
    Herkes'in ders almasına gerek yok, zaten millet neyin ne olduğunun farkında kanımca gereksiz ve siteleri karalamak olur bu yaptığınız..
    katılıyorum arkadaşa
  • 29-03-2008, 02:19:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Burada reklamverenı dusunen yok acemicoder burda herkes hileden parayı vursun yeterki bıraz mantıklı düşünün arkadaşlar.

    Sabo karalama yaparım sorunmu var? kimse burada reklamverenin ve yayımlayanın hakkını yemeye hak sahibi değil.