yaw neyın tartısmasını yapıyorsun gecenın bu saatinde. kardesim edeceksen et etmeyeceksen bosuna post atıp DB'yi şişirme. Herkes kural ihali yapabilir sen, ben veya bir baskası fark etmez gelipte saçma sapan karalama çalışmaları yaparak milleti rahatsız etmeye hakkın yok. O sitenın sahibi Sana bişe mi yaptı bu kadar karalıyorsun onu. kardeşim onunla şahsi sorunun varsa git konuş. eğerki adsense yerleşiminden rahatsızsan git şikayet et.