• 29-03-2008, 02:59:57
    #46
    FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabo adaletin yolu iyilikten dogruluktan gecmektedir.

    Valla + rep vericem sana çok iyimsersin helal olsun ayakta alkışlıyorum hocam seni


    tüh 24 saat içinde dolmuş rep verme hakkım yarın söz vericem not alıyorum
  • 29-03-2008, 03:00:46
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Nihat Hatipoğluda forumdamı?
  • 29-03-2008, 03:00:50
    #48
    Üyeliği durduruldu
    bu dünyayı istediği gibi zenginler yönetiyorsa adalet burda değildir eşitlik olması gerek eşitlik olması içinde birinin diğerinden alması gerek...benım 500dolar hesabımda para varken google banladı bu adaletmi...ohoho
  • 29-03-2008, 03:01:50
    #49
    FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nihat Hatipoğluda forumdamı?
    Çağırmamı istermisin?
  • 29-03-2008, 03:02:21
    #50
    Üyeliği durduruldu
    neden banladı? hile yaptın cunku. Dogruluk ve durustluge davet ederim senı. Bırdaha banlanmaz 500$ ını yersin. Ama zinaya yatırma parayı. Oda ayrı gunah. Helali harama kullanma.
    abilisim np. gelirse gelsin tartısırz.
  • 29-03-2008, 03:03:47
    #51
    FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden banladı? hile yaptın cunku. Dogruluk ve durustluge davet ederim senı. Bırdaha banlanmaz 500$ ını yersin. Ama zinaya yatırma parayı. Oda ayrı gunah. Helali harama kullanma.
    abilisim np. gelirse gelsin tartısırz.
    Hile yapmayanlarında hesabı banlanıyor buna ne demeli o zaman ?

    Adalet nerde ?
  • 29-03-2008, 03:04:38
    #52
    valla googleye iyilik yaramaz nasıl sömürülüyosa sömürün bence.Benim 300$ paramı vermediler hiç bi hile yapmadığım halde
  • 29-03-2008, 03:04:55
    #53
    Üyeliği durduruldu
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlahi konulara girdik hadi bakalım.. haram helal buyrun hodri meydan
    ya kardeşim tutmak yoksa git şikayet anlamıyorsun ki sen bizi
    FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden banladı? hile yaptın cunku. Dogruluk ve durustluge davet ederim senı. Bırdaha banlanmaz 500$ ını yersin. Ama zinaya yatırma parayı. Oda ayrı gunah. Helali harama kullanma.
    abilisim np. gelirse gelsin tartısırz.
    ohoho sende maşallah kardeş zina mina nerden biliyorsunki hile yaptıgımı gördünmü hile yapsam canım yanmazdı
  • 29-03-2008, 03:05:08
    #54
    FLYTV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abilisim np. gelirse gelsin tartısırz.
    Sana yakın Ankara'da istersen adresini bulayım senın için özel görüşmede ayarlayabilirim... Bu kadar bahsettin Adsenseden Kuraldan ihlaleden. Peki senın sitendeki adsense yerleşimi gösterirmisin? İhlal varmı yok mu bizde bi bakalım