neden banladı? hile yaptın cunku. Dogruluk ve durustluge davet ederim senı. Bırdaha banlanmaz 500$ ını yersin. Ama zinaya yatırma parayı. Oda ayrı gunah. Helali harama kullanma.
abilisim np. gelirse gelsin tartısırz.
Hile yapmayanlarında hesabı banlanıyor buna ne demeli o zaman ?
Adalet nerde ?