Mobilde konu üstüne 300*250 reklam
15
●889
- 03-08-2015, 12:58:08Selamlar, konu içindeki yazıları aşağı iten reklamlar yasaktı ancak birçok sitede konu üzerinde direk 300*250 reklam görüyorum. R10 mobil girişinde de gördüm. Bu yasal mı acaba? Mobil hitim fena değil ancak sayfa to %0,30-35lerde. Reklam önerisi yapabilir misiniz ya da konuyla ilgili düşüncelerinizi iletir misiniz?
- 03-08-2015, 17:43:47Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar kod olarak şu yasak bu yasak değil diye bir kural yok. Konuyu aşağı iten yani ekranda sadece reklamın görünmesini sağlayan reklam yerleştirmek yasak. Bu reklam 468x60 da olabilir, 300x250 de olabilir vs vs. Konuyu aşağı itip sadece reklam görünüyorsa yasaktır.KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2015, 17:48:07Üyeliği durdurulduBaşlıkController81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlık altı : adsense
ve bir iki satır yazı içeriğimi gözükmesi lazım yasak olmaması için? - 03-08-2015, 17:52:03O zaman sorumu soyle değiştireyimKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://m.r10.net/
yer alan reklam türü yasak mı ?
Teşekkürler - 03-08-2015, 17:57:00Kasmanıza gerek yok... Esnek reklam kodunu başa sona istediğiniz yere ekleyin. Sıkıntı olmayacaktır. Esnek kod da kimi zaman 320x100 kimi zaman 300x250 kimi zaman 336x280, kimi zaman da diğer mevcut boyutlarda görüntülenecektir.