KingCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mobilde konu üstüne 300*250 reklam
15
●889
- 03-08-2015, 22:38:23Evet aynen öyle hocam, 2 satır da olsa yazı görünürse sıkıntı olmaz.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2015, 23:36:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam konu içi resim gözüksede oluyor mu illa yazımı gözükmesi lazım? birde bu kural yazı başlığı üstüne eklenenlerdede geçerli mi?Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2015, 23:44:06Hocam kuralda başlık vs diye bir ifade yok. Kuralda geçen ifade tam olarak "içeriği aşağı iten reklam". Başlık üstü başlık altı başlı yanı vs. önemli değil. Reklam, içeriği aşağı itip ekrandan kaybetmeyecek.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2015, 23:53:27Üyeliği durduruldu